tiistai 9. joulukuuta 2014

Joululahja ressi

Ressipä hyvinni, niinku meilläpäin sanotaan.  Mitä kenellekkin pukin konttiin?

Monessa blogissa olen nähnyt kun lahjat ovat jo paketoituina kauniisiin papereihin ja kaikki on siltä osin kunnossa..  Minä suunnittelen, edelleen..  Kuvat pinterestistä.


Olen onneksi löytänyt meidän 10v poitsulle jonkun kirppari lahjan, lähinnä lukemista ja leffoja. Kymmenen vuotiaalle pojalle on melkoisen vaikeaa keksiä lahjaa. tai sitten ei ole, mikäli on varaa i padiin jne...  Onneksi pojalle löysimme kivoja star wars legoja pakettiin, en tiedä olisiko paketti korttiin pitänyt kirjoittaa myös miehen nimi, sen verran innoissaan tuntui hänkin legoista olevan :)

Toinen lahjottava joka saa minut repimään hiukset päästäni, on mieheni.. :)
Mutta hänen lahjoistaan enemmän joulun jälkeen. Mitä teidän miehet ovat toivoneet ja mitä olette heille hankkineet?

Viisi vuotiaan neitin lahjat on onneksi helppo juttu, ja ne on hyvällä mallilla.

Uskokaa pois, minä pidän lahjojen ostamisesta. :)

Millä mallilla teidän lahja ostokset ovat?

~ S ~







2 kommenttia:

  1. Meillä mies toivoi uutta reppua kun vanha sanoi itsensä irti. Ostin myös uudet aamutossut kun heitin häneltä salaa vanhat pois. :D On vaikeaa keksiä miehelle mitään omaperäistä, minäkin olen edellä mainittujen lisäksi hankkinut hänelle mielestäni kivan näköisen paidan. Jotain hieman "omaperäisempää" pitäisi vielä keksiä :D

    VastaaPoista
  2. Hei, kiitos aamutossu vinkistä, en muistanutkaan, että meidän koira söi pentuna miehen tohvelit :) Tuo "omaperäisen" keksiminen on juurikin se kaikkein haastavin. :D Tsemppiä sinullekkin!

    VastaaPoista